sâmbătă, 6 noiembrie 2010

sistemul

To stop the system, we MUST all do NOTHING !!
...stop participating, stop turning up for work, stop going to war, stop paying your mortgages, stop paying all your bills, DO NOTHING and the REVOLUTION WILL BEGIN, its not that difficult !! whats difficult is stopping people participating and to get people to look after themselves and their own communities....
This is NOT about reform, this is about REVOLUTION, the destruction of the old system by doing NOTHING, then we can start again, FREE!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Prietene...ma apropii vertiginos de cifra 40. De 11 ani aproape ca nu mai exist in sistem, ma tratez pe banii de pe munca mea, imi mananc painea sper demn, tot din munca, nu mai alimentez sistemul, decat acolo unde nu'l pot ocoli.
Am vorbit multora, ca si tine de libertate, castigul mi'a fost...singuratatea.
Sunt mizantrop fara sa urasc pe cineva anume.
Am devenit un sicriu viu.
Si tot ce sper este ca poate, copilul meu va trai altfel.
..si stiu ca ma insel singur..

originar spunea...

:)
prin faptul ca te-ai rupt de sistem, ai realizat si ai avut mai mult curaj decat majoritatea covarsitoare a oamenilor care inca se chinuie sa supravietuiasca in sistemul asta absurd;
O intrebare am (pentru ca si pe mine ma tenteaza ca intr-un viitor nu prea indepartat sa ma retrag la tara, mai in natura, si rupt de sistem): ti-ai gasit acolo linistea, pacea sufleteasca? te feliciti pentru ruperea de sistem, de viata bolnava a orasului? Banuiesc ca da...:)