joi, 2 decembrie 2010

Ierarhia conspiratorilor


Dr. John Coleman este un fost ofiter profesionist de informatii al MI6, care dupa retragere a scris o carte cu mare cautare in strainatate. Lucrarea se numeste "Ierarhia Conspiratorilor".
"De-a lungul carierei mele ca ofiter profesionist de informatii am avut numeroase ocazii de a obtine accesul la documente top secret. In perioada cat am lucrat pe teren in Angola mi s-a oferit prilejul de a vedea o serie de documente strict confidentiale care erau neobisnuit de explicite. Ceea ce-am citit acolo m-a umplut de furie si revolta, facandu-ma sa ma lansez pe un drum de la care nu m-am mai abatut - si anume, acela de a descoperi Comitetul celor 300, o ierarhie de oameni puternici care controleaza si administreaza guvernele Marii Britanii si Statelor Unite", spune Coleman.
Acum, ca e o diversiune si asta sau nu, ramane la aprecierea fiecaruia.
Rezumand intreaga carte la o schema, se ajunge la o veritabila organigrama a celor care , cica, "conduc lumea", schema prezentata mai sus. 

Un comentariu:

originar spunea...

sunt franturi de realitate , fiecare care mai da "cu nasul" de ceva, cu me si tipul acesta, mai descifreaza cate putin din acest puzzle de interese si ierarhii..sunt convins ca situatia nu sta exact asa, dar undeva surpinde cu sigurnata unele aspecte din reteaua oculta de putere.