1. Dacă suni în reţeaua competitorilor noştri, 6 cenţi pe minut se duc direct la ei. Însă ne convine de minune. Pentru că şi noi luăm 6 cenţi pe minut de fiecare dată când eşti sunat din afara reţelei. Contabil, ieşim pe zero, dar aşa îi ţinem pe competitorii mai mici la distanţă şi pe tine fidel.
2. Abonamentele noastre sunt optimizate pe dos faţă de nevoile tale. Încercăm să înghesuim cât mai mult balast care să pară ieftin, dar pe care să nu-l foloseşti niciodată.
3. Am putea să blocăm telefoanele furate. Chiar promitem s-o facem, de ani de zile, iar producătorii ne tot bat la cap. Dar analizele interne arată că pentru noi asta ar însemna încasări mai mici.
4. Uneori vindem telefoane blocate în reţea chiar dacă nu oferim niciun avantaj în schimb. Promitem că le deblocăm dacă vrei, dar te va costa în plus.
5. Am ajuns la concluzia că n-are rost să plătim armate de operatori de suport tehnic. De fapt, nu vrei să vorbeşti cu ei, iar după zece minute de discuţii cu robotul te vei convinge singur de asta.
6. Suntem dispuşi să-ţi facem reduceri substanţiale decât să te pierdem, dar nu-ţi spunem asta decât dacă ne anunţi că vrei să pleci.
7. Hărţile de acoperire au, desigur, o marjă de eroare. Nu ştim exact cât este, pentru că nu ne controlează nimeni.
8. Din centrală, interceptările se fac doar cu mandat, aşa cum spune legea. Dar ne e ruşine să stăm lângă băieţi tot timpul.
9. Nu ne plac clienţii care o lună vorbesc mult, iar următoarea lună vorbesc puţin… Tu n-ai auzit de cash-flow? Decât să scadă din venitul meu, mai bine găsim o cale să umflăm factura ta!
sursa
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu